Display, to słowo z języka angielskiego oznaczające pokaz lub wystawę. Oznacza to, że umieszczone w takim opakowaniu produkty są w sposób szczególny wyeksponowane, co jest szczególnie ważne w punktacja sprzedaży. Czym jeszcze się one charakteryzują i dlaczego warto zdecydować się na ich zakup?
Charakterystyczne cechy opakowań typu display
Opakowania typu display to jeden z najlepszych sposobów na wyeksponowanie produktu, pozwalają one bowiem na przechowywanie drobnych artykułów, bez konieczności ich wyjmowania. To ogromna zaleta w miejscach sprzedaży, bowiem dzięki temu opakowania typu display zapewniają porządek, a jednocześnie gwarantują zachowanie estetyki na półkach sklepowych.
To ważne zwłaszcza w przypadku produktów spożywczych oraz kosmetyków, przede wszystkim tych o niewielkich wymiarach, które trudniej poukładać. Takie opakowania zdecydowanie w tym pomagają.
Łatwość transportu
Opakowania muszą sprawdzać się jednak nie tylko w miejscu prowadzenia sprzedaży, ale także podczas transportu. Tutaj także doskonałe będą opakowania typu display, które mają foremne kształty, a przy tym są wytrzymałe. Dzięki temu ich przewożenie oraz późniejszy przeładunek są zdecydowanie łatwiejsze.
Duże znaczenie ma również ich niska masa własna, która także jest kluczowa w przypadku realizacji dostaw.
Opakowanie typu display jako dodatkowa reklama
Co ważne, na opakowaniach typu display można umieszczać również logotypy czy inne elementy identyfikacji wizualnej przedsiębiorstw. Ma to ogromne znaczenie na półkach sklepowych, pozwala bowiem w dodatkowy sposób wyeksponować produkt i zwrócić uwagę potencjalnych klientów.
Wielokrotne zastosowanie
Warto wspomnieć również o tym, że opakowania typu display, które oferujemy również naszym klientom, są naprawdę wytrzymałe. Dzięki temu w razie konieczności można używać ich wielokrotnie, co jest ważną zaletą z punktu widzenia ekologii.
Jak doskonale widać opisywany typ opakowań nie bez przyczyny jest coraz częściej spotykany na półkach sklepowych. Takie kartony mają bowiem szereg praktycznych zalet, od wytrzymałości, przez łatwość transportu, aż po funkcję reklamową. Jeśli są Państwo zainteresowani takimi opakowaniami, serdecznie zachęcamy do kontaktu z naszą firmą.